بیجنگ نے صحت کے بحران سے نمٹنے میں مدد کی پیش کش کی ہے

- May 11, 2020-

medical supplies

چین کے طبی ماہرین کے ساتھ ایک خصوصی مشن روسی حکومت کی دعوت پر ماسکو پہنچ گیا ہے۔

اس دس رکنی گروپ میں ، چینی بیماریوں سے متعلق قابو پانے اور روک تھام کے صوبہ اور ہیلونگجیانگ صوبے کے اسپتالوں اور طبی اداروں سے وابستہ ماہرین بھی شامل ہیں۔

اس گروپ نے اتوار کے روز چینی طلباء ، ماسکو میں چینی کمپنیوں کے نمائندوں ، مقامی یونیورسٹیوں میں کنفیوشس انسٹی ٹیوٹ کے اساتذہ اور ایک چینی تاجر کے ساتھ ویڈیو کانفرنس کا انعقاد کیا جس کا COVID-19 کے تصدیق شدہ مریض سے قریبی رابطہ تھا۔

ماہر ٹیم کے رہنما ہاؤ ہیلونگ نے کہا کہ ماہرین ماسکو کے اہم کورونا وائرس اسپتال کومونارکا اور شہر کے کچھ نامکمل اسپتالوں سمیت اسپتالوں کا دورہ کریں گے۔

ہاؤ ، جو چینی عوام He {1}} # 39} کی سیاسی مشاورتی کانفرنس کی ہیلونگ جیانگ کی صوبائی کمیٹی کے نائب چیئرمین بھی ہیں ، نے ماہرین کو امید ظاہر کی ہے کہ ان کے دورے سے روس میں COVID-19 کی صورتحال کو بہتر بنانے میں مدد ملے گی۔ .

روس 0010010 # 39؛ تصدیق شدہ COVID کیسز کی تعداد اتوار کے روز ، {{4} {، {{5} pas سے زیادہ ہے۔ یہاں 1 ، {{7} ies بازیافت اور deaths {6}} 30 اموات ہونے کی اطلاع ہے۔

دریں اثنا ، دس چینی ماہرین نے جمعہ کے روز قازقستان کے شہر نور سلطان میں اپنے پہلے کاروباری دن کا آغاز کیا ، انہوں نے اپنے قازق ساتھی کے ساتھ مہارت شیئر کرتے ہوئے کہا کہ COVID-19 کو پھیلنے سے کیسے بچایا جاسکتا ہے۔

گروپ 0010010 # {{{1} scheduled scheduled کا شیڈول 15 روزہ دورہ کیا گیا جس کا آغاز قازقستان کے نیشنل پبلک ہیلتھ سنٹر میں ہوا ، جو ملک میں COVID-19 سے متعلق معلومات اکٹھا کرتا ہے۔

قازقستان میں اس مرض سے نمٹنے کے لئے اٹھائے جانے والے اقدامات کے بارے میں سننے کے بعد ، ماہرین نے ملک بھر میں قازق ڈاکٹروں کے ساتھ ایک کانفرنس کا انعقاد کیا ، اور چینی ڈاکٹروں نے قازق کوششوں کو سراہا۔

stay {0}} quot؛ ہمارے قیام کے دوران ، یہ بات واضح ہوگئی کہ نور سلطان میں کورونا وائرس پر قابو پانے کا کام ، جہاں قرنطین دیکھا جارہا ہے ، وہ اچھی طرح سے انجام پا رہا ہے ، 0010010 quot؛ ایک متعدی بیماریوں کے ڈاکٹر لو ژاؤبو نے کہا۔

0010010 quot؛ ہر ایک نے چہرے کا ماسک پہنا ہوا ہے۔ 0010010 quot؛

بعد ازاں قازقستان کے وزیر صحت ، یلزن برتنانوف کے ساتھ ایک آن لائن ملاقات ہوئی۔

بیرتانوف نے کہا کہ وسط مارچ کے بعد سے عائد پابندیوں کے نتیجے میں نور سلطان اور الماتی میں مقدمات میں سست اضافہ ہوا تھا۔ تاہم ، دوسرے علاقوں میں انفیکشن میں تیزی سے اضافہ ہوا تھا ، جس سے حکومت کو ہنگامی صورتحال میں اس مہینے کے آخر تک توسیع کا اشارہ ہوا تھا۔

چینی ماہرین 0010010 # 39؛ بیرتانوف نے کہا کہ یہ دورہ دونوں ممالک کے رہنماؤں کے بروقت فیصلے کا نتیجہ ہے۔

وسیع رینج سے مدد

چینی افراد اور تنظیمیں پوری دنیا میں وبائی مرض سے لڑنے میں مدد فراہم کرتی رہتی ہیں۔

پچھلے دنوں بینک آف چائنہ یو ایس اے نے نیویارک میں صحت کی دیکھ بھال کرنے والے کارکنوں ، فرنٹ لائن جواب دہندگان اور دیگر افراد کو ضروری خدمات میں سیکڑوں ہزار جراحی ماسک اور دستانے عطیہ کیے ہیں۔

سینئر نائب صدر کیتھرین فینگ نے کہا کہ ابتدائی مرحلے میں surgical {0}} ، 000 سرجیکل ماسک اور surgical} 2 ves 000 ، 000 سرجیکل دستانے کا چندہ مکمل ہونے کے قریب ہے ، جس کا مقصد ذاتی حفاظتی سامان کی کمی کو دور کرنا ہے۔ بینک آف چائنا کی York {5}} # 39؛ نیویارک کی شاخ کی۔

میکسیکو کے حکام نے بتایا کہ CVID-19 سے متعلق supplies {0}} ٹن طبی سامان کی کھیپ جمعہ کے روز دیر سے چین سے میکسیکو پہنچی۔

میکسیکو {} 0}} # 39؛ وزیر خارجہ ، مارسیلو ایبرارڈ نے کہا کہ ایک ایرومیکسیکو بوئنگ 787-8 طیارے نے یہ سامان اٹھایا تھا ، جس میں {3}} 9 ملین چہرے کے ماسک اور { surgical 5}} ، 000 سرجیکل ماسک

0010010 quot؛ سامان آنے والے ہفتے کے آخر میں تقسیم کیا جائے گا ، 0010010 quot؛ ایبرارڈ نے کہا۔

چین سے میکسیکو جانے والی طبی سامان لے جانے والی یہ دوسری پرواز تھی۔

میکسیکو کی حکومت نے بتایا کہ چین سے طبی سامان کی ترسیل میں ہفتے میں دو سے چار بار آمد متوقع ہے ، میکسیکو کی حکومت نے کہا۔

جمعہ کو چین کی جانب سے عطیہ کیے گئے مختلف ماڈلز کے چھ وینٹیلیٹر اور medical {0}} ، 000 طبی ماسک بوسنیا اور ہرزیگوینا میں جمعہ کو پہنچے۔

سفارتخانے نے بتایا کہ چینی مقامی حکومتیں ، سول سوسائٹی اور کاروبار بھی بوسنیا اور ہرزیگوینا کے لئے مادی امداد کی تیاری کر رہے ہیں اور یہ سامان ان کی منزل تک پہنچانے کے طریقوں کی تلاش میں ہیں۔


کا ایک جوڑا:چینی کمپنی نے جنوبی افریقہ کے ماسک میکر کو فروغ دینے میں مدد کی اگلا:بانقویٹا صوفہ کے ساتھ کمرشل ڈائننگ ٹیبِل