چین جنوبی سوڈان میں COVID-19 کا مقابلہ کرنے کے لئے طبی سامان کا عطیہ کرتا ہے

- Jun 18, 2020-

جمعہ ، 11 جون (سنہوا) - چینی حکومت نے جمعرات کے روز مشرقی افریقی ملک کوویڈ 19 کی وبائی بیماری سے نمٹنے میں مدد کے لئے جنوبی سوڈان کو طبی سامان پہنچایا۔

NEW

طبی امداد میں 5000 حفاظتی سوٹ ، 15،000 فیس ماسک ، 100،000 سرجیکل ماسک ، 5،000 حفاظتی چشمیں ، 5،000 دستانے اور تشخیصی کٹس کے 834 پیکٹ شامل تھے۔

جنوبی سوڈان میں چین کے سفیر ہوا ننگ نے کہا کہ بیجنگ جنوبی سوڈان جی جی # 39 support کو کوڈ 19 کے خلاف جنگ کی حمایت جاری رکھے گی۔

جی جی حوالہ؛ اس حالیہ عطیہ میں چینی حکومت جی جی # 39؛ اور لوگوں نے جی جی # 39؛ افریقی ممالک کی حمایت کرنے کے عزم کا مظاہرہ کیا کوویڈ ۔19 ، جی جی کی قیمت پر مشتمل کوششیں۔ ہوا نے کہا۔

NEW (1)

جی جی کا حوالہ؛ عالمی برادری اور جنوبی سوڈان کی حکومت کی مشترکہ کوششوں سے ، ہم سب کے لئے عالمی سطح پر صحت کا نظام تیار کرنے کے قابل ہوں گے۔ چینی ایلچی نے کہا۔

جنوبی سوڈان کی وزارت برائے امور خارجہ کے انڈر سیکرٹری ، ماین ڈاٹ وول نے COVID-19 وبائی امراض کے مشکل وقت میں جنوبی سوڈان کے ساتھ کھڑے ہونے پر چین کی تعریف کی۔

جی جی حوالہ؛ جنوبی سوڈان کی حکومت اور عوام چینی عوام اور حکومت کے لئے خوش ہیں کیونکہ وہ تمام مشکلات میں ہمارے ساتھ کھڑے ہیں۔ جی جی کے حوالہ سے ہم اس امداد کو اپنے تعلقات کی ایک کامیابی کے طور پر رجسٹر کریں گے۔ وول نے کہا۔

جیک ما فاؤنڈیشن اور علی بابا فاؤنڈیشن نے اس سے قبل مشرقی افریقی ملک کو اینٹی کورون وایرس کی تین کھیپ سپلائی کی تھی۔


کا ایک جوڑا:نہيں اگلا:چینی فوج لاووس کوویڈ 19 سے لڑنے میں مدد کے لئے مزید طبی سامان مہیا کرتی ہے