چین کی ماسک پروڈکشن کوویڈ ۔19 کے درمیان مضبوط مینوفیکچرنگ کی اہلیت کا اشارہ ہے

- May 28, 2020-

چین نے مارچ 1 اور اپریل {} 3} between کے درمیان 3. {} 1}} بلین ماسک برآمد کیے ، اور یہ تعداد} 4}}} {5}} بلین تک بڑھ گئی۔ اگلے. {6}} دن۔ صرف دو مہینوں میں ، مجموعی طور پر 27.} 8 pieces} ارب کے نقاب چین کو بیرون ملک مقیموں تک پہنچا دیئے گئے ، جو گذشتہ سال برآمد ہونے والوں سے تقریبا. 3 گنا زیادہ ہیں۔

1

بی وائے ڈی کے علاوہ ، آٹوموبائل پروڈیوسر جی اے سی گروپ ، جوائنٹ وینچر کار میکر ایس اے سی-جی ایم وولنگ ، گھریلو ایپلائینسز جیئنٹ گری الیکٹرک اور گارمنٹس پروڈیوسر ینگور سمیت بہت سے دیگر چینی مینوفیکچررز چین کے ماسک پروڈکشن کی حمایت کرنے والے ستون بن چکے ہیں۔

"بہت سارے کاروباری اداروں کی تیزی سے منتقلی ، جو پہلے صنعت میں نہیں تھیں ، نے چین کی مضبوط تیاری کی صلاحیت کا اشارہ کیا ،" جی اے سی گروپ کے بورڈ کے چیئرمین زینگ کینگھونگ نے کہا۔ انہوں نے مزید کہا کہ ٹیکنالوجی ، نظم و نسق ، کوالٹی کنٹرول اور سپلائی چین مینجمنٹ میں چینی مینوفیکچرنگ انڈسٹری کے بھرپور تجربات کے ساتھ ساتھ اس کے کافی ٹیلنٹ ریزرو اور وسیع کارخانوں نے نقاب کی تیاری کے لئے ایک مضبوط بنیاد رکھی ہے۔

جی اے سی گروپ کے انجینئر فین وجیان نے صنعتی منتقلی میں اپنے ذاتی تجربات شیئر کیے۔ جب وہ اور اس کے ساتھی پہلے ماسک پروڈکشن مشین کو جمع کرتے تھے تو ، ماسک جی جی # # {0}} کی ویلڈنگ کی ٹیکنالوجی} ایئر بینڈ غیر متوقع طور پر ایک بڑا چیلنج بن گیا ، جس نے پوری پروڈکشن لائن کو بھی روک دیا ، کیونکہ ویلڈنگ کا سر ہمیشہ ماسک سے چپکی رہتا ہے۔

رہنمائی کی پیش کش کرنے والا کوئی نہیں تھا ، لیکن انہوں نے اپنے تجربات سے نکلنے کا راستہ تلاش کیا۔ انہوں نے اس مسئلے سے نمٹنے کے لئے ایک خاص ورکنگ گروپ قائم کیا ، اور ایک اعلی صحت سے متعلق ہندسوں پر قابو پانے والی مشین ٹول پر تجربات کیے۔ چار دن کی مشکل کاوشوں کے بعد ، انھوں نے کامل حل تلاش کیا اور ایک کامیابی حاصل کی۔

2

چین کی صنعتی زنجیریں ایک دوسرے سے جڑے ہوئے ہیں ، اور اس ملک میں پیداوار کا ایک مکمل نظام موجود ہے۔ یہ متعدد کاروباری اداروں کا اتفاق رائے ہے جس نے اس وبا کو جواب دینے کے لئے اپنی پیداوار کو ماسک پر منتقل کردیا۔

ماسک چھوٹے ہیں ، لیکن ان کی پیداوار میں ایک پیچیدہ صنعتی چین سے مشترکہ کوششوں کی ضرورت ہے جس میں کیمیکل ، ٹیکسٹائل ، مواد ، مشینری ، دھات کاری ، الیکٹرانکس اور دیگر بنیادی صنعتوں کا احاطہ کیا گیا ہے۔ اس میں مادی پروسیسنگ ، مشینری مینوفیکچرنگ ، الیکٹرانک مینجمنٹ اور الٹراسونک ویلڈنگ جیسی تکنیک کا مطالبہ بھی کیا گیا ہے۔ اگر اس چین کا کوئی لنک ناکام ہوتا تو مصنوعات تیار کرنا ناممکن ہوتا۔

صنعتی ڈویژنوں ، 207 گروپوں اور and {2}} مصنوعات اور خدمات کی کلاسوں پر فخر کرتے ہوئے ، چین نے ایک آزاد اور مکمل جدید صنعتی نظام تیار کیا ہے۔ یہ دنیا کا واحد ملک ہے جو اقوام متحدہ کے جی جی # 39 کے تحت تمام صنعتی زمرہ خانوں کو ٹکتا ہے۔ صنعتی درجہ بندی کا معیار۔

ماسک مشینوں کے لئے ماسک اور اسپیئر پارٹس کے لئے تمام سامان چین میں بہت ہی کم وقت میں تیار اور خریدا جاسکتا تھا جب عالمی لاجسٹک اس وبا سے پریشان تھا۔

مکمل نظام نے نہ صرف ماسک کی تیاری میں توسیع کی ایک مضبوط بنیاد رکھی ، بلکہ اس وبا کے خلاف عالمی جنگ میں بھی بہت بڑی شراکت کی۔ اب تک ، چین نے 127 ممالک اور 4 بین الاقوامی تنظیموں کو طبی اور مادی امداد کی پیش کش کی ہے۔

مشرقی چین کے شیڈونگ صوبے کے شہر رضاؤ میں واقع سان کیو میڈیکل کے بیرون ملک مقیم سیلز ڈیپارٹمنٹ کے نائب جنرل منیجر جیو نا نے کہا ، "اب جاری کردہ آرڈر اکتوبر میں بھیجے جانے والے ہیں اور ہم نے بہت ساری ممالک کو اپنی مصنوعات برآمد کی ہیں۔" ان کے مطابق ، اس سال جنوری کے آخر سے ورکشاپوں کی لائٹس بند نہیں کی گئیں ، اور فیکٹری نے کل {} 0}} ملین نقاب کے ٹکڑے تیار کیے ہیں۔

سان کیو میڈیکل اس وبا کے خلاف تن تنہا نہیں لڑ رہا تھا۔ کمپنی کو پیداوار کی بحالی اور توسیع میں مدد کرنے کے لئے ، رضاؤ کی میونسپل حکومت نے انٹرپرائز میں قائم ایک خصوصی ورک گروپ قائم کیا ، جس میں دو خصوصی عہدیداروں کے ساتھ مل کر تعاون کی پیش کش کی گئی اور صنعتی سلسلہ کو ہموار کیا گیا۔ کمپنی کی روزانہ پیداوار جلد ہی 3 پر چڑھ گئی۔} {1}} ملین ٹکڑے ٹکڑے ، معمول سے پانچ سے چھ گنا۔

ماسک کی تیاری کو یقینی بنانے کے پہلے موقع پر ملک کے تمام سطحوں اور تمام صنعتوں کے سرکاری محکموں نے وبا کے خلاف جنگ میں حصہ لیا ہے۔ "ہمارے ملک کو ادارہ فوائد ہیں کہ وہ بڑے پیمانے پر کام انجام دینے کے ل resources وسائل کو مرکوز کریں ، اور اسی وجہ سے ہم نے ایسی کامیابیاں حاصل کیں ،" وبا کے رد عمل کے لئے سی پی سی سنٹرل کمیٹی کے معروف گروپ کے میٹری سپلائی گروپ کے ممبر سن چیچینگ اور ڈپٹی ڈائریکٹر نے کہا۔ - سوشل ڈویلپمنٹ بیورو ، نیشنل ڈویلپمنٹ اینڈ ریفارم کمیشن کا عمومی۔

3

کا ایک جوڑا:ویکسین کی تلاش میں دو سال لگ سکتے ہیں اگلا:چینی ماہرین نے COVID-19 جوابی تجربہ یوگنڈا ، جنوبی سوڈان کے ساتھ شیئر کیا